inzerce zdarma > práce > administrativa > Referent/ka Backoffice s angličtinou

Inzerce Referent/ka Backoffice s angličtinou


- denní operativní komunikace se zákazníky, exportními manažery a ostatními odděleními ve firmě

- přijímání objednávek, kontrola disponibility materiálu v SAPu, zadávání objednávek do systému, odeslání potvrzení zákazníkům

- sestavování dodávek, hlášení expedic

- vystavování faktur a expedičních dokladů, kontrola splatnosti

- zpracování podkladů pro reklamační řízení, nastartování reklamačního řízení a kontrola jeho ukončení v termínu

- expedice nakládek v případě nepřítomnosti logistika

Požadavky

- min. SŠ vzdělání

- znalost Excel pokročilý

- AJ a NJ na komunikativní úrovni

- základní orientace v účetnictví (má dáti/dal) - budete vystavovat faktury

- znalost SAPu výhodou

- časová flexibilita (někdy je zapotřebí zůstat déle)

Nabízíme

- zázemí středně velké exportní firmy s luxusním produktem

- možnost růstu společně s firmou

- kompletní zaškolení, příjemný kolektiv a spravedlivou šéfovou

- motivační mzdu, která roste zároveň se získanými zkušenostmi

- benefity - stravenky, týden volna navíc, jazykové vzdělávání na pracovišti, multisport karta, zvýhodněné mobilní tarify, příspěvek na penzijní připojištění

- pracovní smlouvu na půl roku, poté při oboustranné spokojenosti prodloužení na dobu neurčitou

Informace o inzerátu

Stáří inzerátu: 1080 dnů
Počet zobrazení: 3513×

Kontaktní údaje

Jméno: Aneta Machová
Telefon:
Email:
Město: Hradec Králové
Ulice: Bratří Štefanů 1070
Web: http://

Fotografie - Referent/ka Backoffice s angličtinou

Fotografie není k dispozici


Tento inzerát (Inzerce Referent/ka Backoffice s angličtinou) je zařazen v hlavní kategorii inzerce práce. Pro zobrazení veškeré inzerce v této kategorii použijte odkaz na práce.

url adresa této stránky:http://www.blesitrh.cz/referent-ka-backoffice-s-anglictinou-1765428/