Inzerce Referent/ka Backoffice s angličtinou
- denní operativní komunikace se zákazníky, exportními manažery a ostatními odděleními ve firmě
- přijímání objednávek, kontrola disponibility materiálu v SAPu, zadávání objednávek do systému, odeslání potvrzení zákazníkům
- sestavování dodávek, hlášení expedic
- vystavování faktur a expedičních dokladů, kontrola splatnosti
- zpracování podkladů pro reklamační řízení, nastartování reklamačního řízení a kontrola jeho ukončení v termínu
- expedice nakládek v případě nepřítomnosti logistika
Požadavky
- min. SŠ vzdělání
- znalost Excel pokročilý
- AJ a NJ na komunikativní úrovni
- základní orientace v účetnictví (má dáti/dal) - budete vystavovat faktury
- znalost SAPu výhodou
- časová flexibilita (někdy je zapotřebí zůstat déle)
Nabízíme
- zázemí středně velké exportní firmy s luxusním produktem
- možnost růstu společně s firmou
- kompletní zaškolení, příjemný kolektiv a spravedlivou šéfovou
- motivační mzdu, která roste zároveň se získanými zkušenostmi
- benefity - stravenky, týden volna navíc, jazykové vzdělávání na pracovišti, multisport karta, zvýhodněné mobilní tarify, příspěvek na penzijní připojištění
- pracovní smlouvu na půl roku, poté při oboustranné spokojenosti prodloužení na dobu neurčitou
Informace o inzerátu
Stáří inzerátu: 1080 dnů
Počet zobrazení: 3513×
Kontaktní údaje
Jméno: Aneta Machová
Telefon:
Email:
Město: Hradec Králové
Ulice: Bratří Štefanů 1070
Web: http://
Fotografie - Referent/ka Backoffice s angličtinou
Tento inzerát (Inzerce Referent/ka Backoffice s angličtinou) je zařazen v hlavní kategorii inzerce práce. Pro zobrazení veškeré inzerce v této kategorii použijte odkaz na práce.
http://www.blesitrh.cz/referent-ka-backoffice-s-anglictinou-1765428/